donderdag 15 november 2007

Oproepje

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke, warme winterjas!

Voorlopig heeft ze wel nog een goeie dikke warme zachte jas (dank u, Tante Ann!) maar deze wordt wat te klein. Veel eisen heb ik niet (denk ik): ze moet warm genoeg zijn, met een kap (aangezien ze niet zot is van mutsen), liefst een rits en ook liefst een kleurige jas... ah, en niet té duur :p

Ligt het nu echt aan mij of is dit moeilijk te vinden? Leuke winterjassen voor jongens kom ik vaak tegen, maar voor meisjes? Ofwel zijn ze te saai of te lelijk, ofwel zijn ze te groot, ofwel vind ik ze supermooi maar is er geen kap aan.
Ben al gaan kijken in de Hema, de H&M, JBC, Petit Filou, Esprit Kids.

Alle ideetjes/tips zijn meer dan welkom! :)

5 opmerkingen:

Steph & Gerry zei

hey, ik ben onlangs in de carrefour geweest en ik veronderstel dat ze in al de carrefours hetzelfde hebben, daar hingen heel toffe jasjes voor kindjes, in felroos, turquoise, met ne hele warme binnenkant, zo'n jas die je zelf onmiddelijk zou willen aantrekken. En niet zo duur, als ik een kleine had zou ik er ene kopen, er staat toch niet carrefour op :-) groetjes
stephke

Anoniem zei

en ik vind altijd leuke dingen (zelfs jassen) in 't kringloop... maar ja je moet daar chance hebben ;-) en ik heb die hihi

Anoniem zei

Opnieuw zó herkenbaar! :) Ik zocht ook iets speciaals, zo een fel rood vestje met witte bollen op of zoiets, nergens mijn goesting gevonden... uiteindelijk een neutraal chocoladebruin superzacht en schattig winterjasje gekocht in de Zara, alhoewel den poncho hier den topper blijft ;)

Anoniem zei

Wij hebben onze vorige in de Hema gekocht. Was in feite een twee-in-één jas, want binnein was het een teddyberen frakske en het jasje erover (vast te maken met een aantal drukknopen), en de buitenkant een gewoon stoffen geval. Om maar te zeggen dat ze in het tussenseizoen enkel het terryberending aanhad, in de zomer het stoffen geval en in de winter de twee samen. DA is pas economisch gezien!

Tamara zei

Stephke, ik ben donderdag eens gaan kijken in de carrefour en heb idd een leuk jasje gevonden: vrij eenvoudig, fuchia kleurke en superzacht binnenin! Voor slechts 14,90€ :) Niet helemaal 'mijn' droomjas maar wel mooi.

En op aanraden van Isabel ga ik volgende zaterdag toch eens gaan snuisteren in de Zara, hihi.

Loeszie, in de Hema hebben ze inderdaad superschattige jassen (en kleertjes) maar voorlopig nog allemaal in maatjes die nog te groot zijn voor Nora.

Merci voor de tips allemaal! Ons patatje zal nu tenminste geen kou lijden ;)