donderdag 24 januari 2008

Buikkie

Het was hoog tijd om mijn snél groeiende buik nog eens te vereeuwigen op foto.

34w6d zwanger:



















































En hij zal NOG dikker worden die laatste weken.
Hij is nu alleszins al groter dan wanneer ik hoogzwanger was van Nora. Een ander verschil is dat ik nu meer 'naar voor' draag. Zou dat iets verklappen over het geslacht of zijn dat enkel fabeltjes en bakerpraatjes?? :)

Smurf is alleszins véél actiever in de buik dan dat Nora was. Het feit dat bij Nora de moederkoek als schokdemper dienst deed, zal daar ook wel mee te maken hebben, maar toch. Soms lijkt het alsof ons tweede patatje een andere exit aan het zoeken is dan de meest gebruikelijke...

Dochter- of zoonlief mag wel nog eventjes blijven zitten in zijn/haar eigen broeikasje. Ik werk nog tot 21 februari (nog exact 4 weken, niet dat we aan het aftellen zijn ofzo...) en daarna zou ik toch nog graag een weekje relatieve rust hebben voor het hier weer superdruk wordt.
Ik ben er eigenlijk vrij gerust in dat smurf zeker wel de 40 weken zal halen, en misschien zelfs nog meer - Nora is geboren op net geen 41 weken zwangerschap.
Maar misschien ben ik er ook wel een beetje té gerust in...

Volgens de papa wordt het een Valentijnskindje...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Waw je hebt (zoals eerder gezegd) een heel mooie buik. Of dat vooruitstekende iets met het geslacht te maken heeft, 'k weet nie... bij mij was het ook een bolleke (weliswaar veel kleiner dan het jouwe), "van langs achteren" was het zelfs nauwelijks te zien dat ik zwanger was. Ja, 14/02 zou wel iets hebben hé! :)Of 26/02 (dat worden ook leuke kindjes:p)

Anoniem zei

10/02, DAT zijn pas leuke kinderkens se!

inge zei

Wow! Wat een buik (ben stiekem stikjaloers)! Ik vind dat je nog erg veel moed hebt ;o)

maaike zei

mmmm een zwangere buik is toch mooi om naar te kijken...
nog veel "sterkte" voor die laatste weken en ik duim alvast voor een spruit van een baby