maandag 21 januari 2008

Solden

Vorige zaterdag nog eens gaan shoppen in Gent. Zonder Nora weliswaar: in de voormiddag is er zwemles en na haar dutje is er niet veel tijd meer om naar Gent te rijden en te winkelen. Dus nog eens wat "quality-time" met ons tweetjes en het heeft deugd gedaan!

Het was niet de bedoeling maar ik ben toch naar huis gekomen met kleren. Niet voor mezelf (wonder boven wonder), maar wel voor onze kleine pruts. En het waren superkoopjes!

- Een fleurig, kleurig, schattig kleedje - wel nog beetje op de groei gekocht - met bijhorend groen t-shirt. Oorspronkelijke prijs: 40€. Een korting van 30% + een bon van 12,5€ = 15€!
- Een winterjasje uit de Hema (haar derde nog maar...). In plaats van 23€ nog maar 7€ !
Zoiets kan/mag je toch niet laten liggen dan...



























6 opmerkingen:

Anoniem zei

Het kleedje is echt schitterend!!! Waar heb je dit gevonden?

Tamara zei

Kleedje komt uit de Reddie Teddy winkel in Gent(= babywinkel van Bond Moyson). Het merk is 'Tuc Tuc'. Ik ben niet meer helemaal zeker, maar ik vrees wel dat ik het laatste kleedje meegenomen heb... ;)

Anoniem zei

lol, boos kijken kan ze ook heel goed ze

Anoniem zei

Geweldig kleedje! Zo'n jasje hebben wij zelf ook nog gehad, lekker warm.

Anoniem zei

Tsss Tamara! Het laatste kleedje genomen... dàt is pas durven :p 'k Moet dus dringend dat winkeltje es bezoeken (is toch op de Vrijdagsmarkt hé, en ter hoogte van wat ergens? 'k passeer daar nochtans dikwijls en 'k kijk er precies altijd naast), 'k heb al van veel vriendinnen gehoord dat er daar regelmatig leuke dingen te vinden zijn.

Tamara zei

Winkeltje is inderdaad op de Vrijdagmarkt, Isabel. Naast het gebouw van Bond Moyson en dat gebouw is ter hoogte van die groene frituurwagen... Weet je wat ik bedoel?
Ze hebben er inderdaad leuke spullen: speelgoed (vooral Tiny Love en houten speelgoed) en kleertjes van Koeka en sinds kort blijkbaar ook van TucTuc. Wel geen goedkope spullen, denk ik.