vrijdag 31 augustus 2007

Eerste schooldag-gevoel

Afgelopen donderdag was het zover: terug gaan werken! Na bijna 2 maanden verlof. Heel tof om de collega's weer te zien, wat bij te kletsen én om met 'iets' anders bezig te zijn dan met Nora.
Maar na twee dagen ben ik al ZO moe. Ongelofelijk. Ik dacht dat de zwangerschapsvermoeidheid de afgelopen weken verminderd was, maar in de namiddag zou ik echt een dutje kunnen doen, kan m'n ogen amper open houden. Ik probeer nochtans (en slaag er ook in) al een ganse week om minstens 8 uur te slapen.

En het zal er niet op verbeteren, vanaf volgende week élke dag gaan werken! Voor de meesten een vanzelfsprekendheid, voor mij iets van lang geleden. 14 maanden geleden om precies te zijn.

Bovendien werk ik vanaf maandag 3 dagen in een nieuwe vestiging, dus nieuwe omgeving, nieuwe collega's, nieuwe regeltjes en gewoontes. En zoals gewoonlijk, ben ik behoorlijk nerveus voor iets nieuws! Ook al weet ik dat het allemaal wel zal wennen en meevallen, maar toch...
Samen met heel veel schoolkinderen zal dus ook ik maandag het 'eerste schooldag' gevoel hebben, brrrrrrrr!

Misschien moet ik mij nu ook een nieuwe pennenzak, nieuwe stylo, nieuwe boekentas én een nieuwe outfit aanschaffen ;)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En op tijd gaan slapen, én de dag voordien kleedjes klaarleggen, én een stevig ontbijt nemen, én beseffen dat zelfs aan de ergste baaldagen ooit een eind komt :c) Succes maandag!

Tamara zei

Het is supergoed meegevallen, ondanks de zenuwen!
We zijn weer gestart voor een (half) schooljaar :)

Groetjes

Anoniem zei

Way to go!:) 'k Vind dat je op zijn mijnst jezelf mocht getrakteerd hebben op een spiksplinternieuwe brooddoos, één van Nijntje! Of nog beter één van Mega Mindy! ;)