vrijdag 10 augustus 2007

Namen noemen

Van zodra ik zwanger ben, beginnen J. en ik al namen te bedenken. Vorige keer wisten we al dat onze dochter Nora zou heten, voor ik zelfs zwanger was. Voor een jongen was het wat moeilijker en was er geen enkele naam die er echt uitsprong. 'Gelukkig' werd het een meisje en konden we haar Nora noemen.
Deze keer wisten we vrij snel een naam voor als we een zoontje zouden krijgen. Een naam die J. bij mijn vorige zwangerschap al voorstelde, maar bij mij moest de naam wat rijpen en het is nu pas dat ik ook grote fan ben van de naam. Een korte, sterke, stoere, duidelijke naam.

Maar o maar :)

Mijn beste vriendin K. kreeg er 29 juli een tweede zoontje bij met de prachtige naam Ferre! "Onze" naam ;)
Het kleine ventje is echter 2 maandjes te vroeg geboren en is nu reeds een dapper klein vechtertje. De naam Ferre is hem dus op het lijf(je) geschreven!

Welkom kleine dappere Ferre!

P.S. Hun eerste-keuze-naam voor een meisje (bij haar eerste zwangerschap) was - geloof het of niet - Nora! ;) Life has its funny ways.

Geen opmerkingen: