dinsdag 25 december 2007

Verlof!

Zowel de papa, Nora als ik hebben 2 weekjes verlof. Yiha!

Lang naar uitgekeken en we genieten ervan. Vooral van ons patatje dat we nu een ganse dag helemaal voor onszelf hebben. Haar samen zien eten, spelen, badderen, samen uitstapjes maken, samen zotjes doen en Nora zien/horen schaterlachen enz enz. Het zijn die kleine dingen die het leven zo waardevol maken.
Eindelijk hebben we ook wat tijd om nog wat taakjes in het huis te doen.

En vrijdag gaan we - voor mijn verjaardag - naar Ikea! Ik weet al goed welke meubeltjes, accessoires en toestandjes ik wil - nu enkel nog de heer des huizes overtuigen - waardoor onze living alvast wat leuker, mooier en praktischer wordt! Ik kijk er naar uit als een kind dat uitkijkt naar zijn verjaardagsfeestje en -kadotjes :)

Nora is ondertussen helemaal genezen en zit goed in haar vel. Ze is enorm vrolijk, slaapt goed, eet goed en kan zich spelend heel goed alleen bezighouden. Kijk maar:

Geen opmerkingen: