zaterdag 9 februari 2008

Zoektocht naar laarsjes


Omdat als we gaan wandelen Nora nu reeds aangetrokken wordt door modder en plassen.
Omdat ze ook graag eens in de zandbak wil spelen in het park van Ninove.
En omdat het er o zo schattig uitziet!

Ben ik op zoek naar leuke regenlaarsjes voor onze patat.

Maar dat is nog niet zo simpel.

In Hema hebben ze niets, in Blokker ook niet. In de schoenenwinkel Schoenenreus en in de Brantano hebben ze er wel, maar kleinste maatje is 22 en daar zwemt ze in.
In haar schoentjes heeft ze momenteel maatje 19, maar 20 zou ook wel al goed zijn. En aangezien laarsjes ook ruimer zitten dan gewone schoenen, zal maatje 21 echt wel het maximum zijn, of zelfs al te groot.

Vandaar mijn oproepje:

Waar o waar vind ik schattige én tegelijkertijd stoere
- ik ben nogal kieskeurig: geen babyroze, geen winnie the pooh, wel felle kleurtjes of kewle printjes - mooie leuke kléine regenlaarsjes voor Nora? Liefst maatje 20.

Alle tips zijn welkom!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmm, wij waren overlaatst in de Hema (wel die van Oostende) en daar hadden ze wel (ik denk 2 soorten) leuke laarsjes. In Baby's Corner stonden er overlaatst ook nog. Ook in een schoenwinkeltje (weet naam niet meer) in de Lange Munt. Zal mijn ogen eens openhouden.

Anoniem zei

Ik neem aan dat je bij Brantano ook op de website hebt gecheckt of ze niet in een kleinere maat verkrijgbaar zijn?

Ik weet dat ze in de schoenwinkel waar we Ä's schoenen kopen van die leuke laarzen hebben, maar das een beke ver zeker? :c)

Misschien es zoeken op http://www.schoenen.be/s/index.asp? (Zelf niet echt de tijd genomen om het grondig te bekijken).

Misschien moet je meer op zoek gaan in babywinkels ipv schoenwinkels?

Misschien es op de markt gaan neuzen?

Enfin, ik zou eerder opteren voor een goede stevige stapper dan voor laarzen; meer steun, minder kans op zweetvoeten, weet je wel :c)

Anoniem zei

Ik koop die in 'brico' bij tuinartikelen. Heb er zelf al vanaf maatje 20 zien staan. Heb voor de kindjes krokodillen en leeuwen als laarsjes

Katrien zei

Fien haar eerste laarsjes kwamen toch uit den Brantano. Maatje 20 omdat ze 18 niet hadden.;-)Ook maar gewoon donker blauw hoor.

De vervolgmaatjes hadden we gekregen maar ze is ondertussen aan een nieuw paar toe en ik heb deze op het oog. Ook vanaf maatje 20 beschikbaar. ;)

Anoniem zei

in intratuin (tuincentrum) in Lovendegem op de Grote Baan naar Eeklo zijn er van die hele schattige!

Anoniem zei

Wij hebben destijds voor Lennard zo'n hype laarsjes gekocht bij BRICO Ronse. Tal van keuze. Onze Lieve Heersbeestjes, leeuw, krokodil, of zoals Lennardje met een diertje gesplitst over de 2 laarsjes (links kop en lijfje), rechts (achterlijf en pootjes/staartje)

Succes

CVR laat weten dat ze ze ook verkopen bij Tuincentrum Brambroeck Ophasselt.

Tamara zei

Merci voor de tips!!
Heb toch al heel wat meer inspiratie opgedaan.

Ofwel wordt het shoppen via internet (met als grote nadeel dat ik ze niet kan aanpassen bij Nora) en worden het deze (http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?groep=lief&Category=17&ProductID=L573802-339&kleur=230&maat=20&kleding=29) (danku Katrien) of deze (http://www.de-kleine-beer.nl/shop/index.php?p=productsMore&iProduct=27) (de knaloranje).

Ofwel ga ik van 't weekend eens rondneuzen in Brico (een grotere winkel dan in Ninove want daar hebben ze er volgens mij geen) of in Bambroek in Ophasselt of naar Gent...

Wordt vervolgd! :)